Linkek a témában:
Bári Gergely interjú (Totalcar)
Egy lepasszolt feladatnak köszönhetően lett belőle versenymérnök, hetedik éve dolgozik a túraautózás csúcsán Bári Gergely, Michelisz Norbi mérnöke. Azt mondja, nem minden a futómű, és kívülről általában túlgondolják a beállítások súlyát.
Bári Gergely két méterre, de mégis távol Michelisz Norberttől
Négy szezonon át volt Bári Gergő Michelisz Norbert versenymérnöke, és csak nem sokkal az idénykezdet előtt derült ki, hogy ez a munkakapcsolat meg kell, hogy szakadjon.
Finoman jeleztem, hogy rakjanak vissza Michelisz mellé
Rengeteg lobbimunka volt abban, hogy a 2016-os, külön töltött szezon után 2017-re újra összerakták a Honda gyári csapatánál Michelisz Norbertet és korábbi versenymérnökét, Bári Gergőt.
Magyar testvérpár az autósport elitjében
Kosárlabdával kezdték, de az autósportban kötöttek ki. Nem akartak versenyzők lenni, inkább a technika vonzotta mindkettőjüket. Befejezik egymás mondatait, vagy épp kijavítják a másikat, és ugyanilyen nyugalommal kérnek tanácsot egymástól szakmai kérdésekben. Voltak kollégák a WTCC-ben, most pedig kis túlzással konkurensek. Bári Gergely nyolc évig volt Michelisz Norbert versenymérnöke, de a 2016-os szezonban Tiago Monteiróval dolgozott együtt a Honda gyári csapatánál. Öccse, Bári Dávid a sorozat versenytársának számító TCR Internationalben irányította a magyar B3 Racinget.
Meghatározás
A WTCC Túraautó Világbajnokság a TCR International Seriessel egyesülve WTCR Túraautó világkupaként folytatódik tovább. Linkgyűjteményünkben a 2017-es utolsó év eseményeit foglaljuk össze.